سوالات متداول
1398/7/17 - 00:42:08
  • سه فود چیه؟

سه فود یک سامانه سفارش آنلاین غذاست که کاربران میتوانند با نصب برنامه سه فود بر روی گوشی خود یا از طریق وبسایت آن غذاهای خود را از رستورانهای دلخواه به صورت آنلاین سفارش دهند. حتی اگر مشتری رستورانهایی هستید که سرویس ارسال غذا را ندارند٬ با سرویس ارسال اختصاصی سه فود میتوانید غذای همان رستوران را درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید.

 

  • مزایای سه فود نسبت به سفارش تلفنی چیست؟

با استفاده از سامانه سه فود شما میتوانید منوی بسیاری از رستورانها را یکجا به همراه قیمت های به روز و عکس های واقعی غذاها داشته باشید. میتوانید از نظرات سایر کاربرانی که اون غذا رو سفارش داده اند با اطلاع شوید تا در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید. جدای از همه این قابلیت ها شما میتوانید از رستورانهایی که سرویس ارسال غذا را ندارند غذا سفارش دهید و غذایتان را درب منزل تحویل بگیرید.

 

  • آیا قیمت اعلام شده در سه فود برای هر غذا با قیمت اعلام شده توسط رستوران یکسان است؟

بله . غذاهای موجود در اپلیکیشن سه فود، دقیقا با همان قیمت عرضه شده در رستوران ها یکسان است و در صورت مغایرت سه‌فود موظف است موضوع را پیگیری کند.

 

  • چه مدت زمان طول خواهد کشید تا من سفارشم را دریافت کنم؟

مدت زمان دریافت غذا بستگی به فاصله شما از رستوران مورد نظرتان دارد. در اپلیکیشن مدت زمانی که هر رستوران برای آماده سازی غذاهای خود اعلام کرده درج شده. با توجه به این زمان و فاصله شما از رستوران زمان نهایی دریافت غذا محاسبه میگردد. سه فود سعی دارد تا سفارشات را در کمترین زمان ممکن به دست شما برساند.

 

  • هزینه ارسال غذاها به چه صورت محاسبه میگردد؟

هزینه ارسال پیک در رستورانهای مختلف متفاوت است. برخی از رستورانها هزینه ارسال برای مشتریان را خود متقبل میشوند و برخی هم هزینه پیک را به عهده مشتری میگذارند که با تعرفه سه فود هزینه پیک محاسبه میگردد. هزینه ارسال غذا با تعرفه سه فود  فقط و تنها فقط وابسته به فاصله میان سفارش دهنده و رستوران مورد نظر میباشد.

 

  • چگونه میتوانم هزینه سفارش را در سه فود پرداخت کرد؟

به هر صورت که بخواهید امکان پرداخت را دارید. چه نقدی و چه به صورت آنلاین. حتی با استفاده از کارتخوان هایی که پیک های سه فود همراه خود دارند میتونید هزینه سفارش را بعد از دریافت غذا با کارتخوان سیار پرداخت کنید.

 

  • اگر یک رستوران هزینه بیشتر از فاکتور موجود در اپلیکیشن را درخواست نمود چه باید کرد؟

اگر با چنین مشکلی موجه شدید لطفا با تلفن 08131555 تماس بگیرید تا سریعا به مشکل شما رسیدگی شود.

 

  • اگر پرداخت اینترنتی با مشکل مواجه شد و پول از حسابم کسر شد چه اقدامی باید انجام دهم؟

درصورتی‌که پرداخت اینترنتی با موفقیت انجام نشود و مبلغ هم از حساب شما کسر شده باشد، بسته به بانک حداکثر تا 24 ساعت بعد، مبلغ به‌ صورت خودکار از طریق بانک به حسابتان عودت داده می‌شود. درصورتی‌که مبلغ بعد از این مدت به حسابتان واریز نشد با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

  • اگر مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کردیم و بعد سفارش لغو شد چه باید بکنیم؟

در صورتی که سفارش شما کنسل شود، تیم پشتیبانی سه فود با شما تماس می گیرند و. شما می‌توانید به 2 روش مبلغ پرداخت شده را پس بگیرید. یا می توانید درخواست کنید که پول به حساب بانکی شما برگردانده شود که در این‌ صورت مبلغ واریزی شما طی 48 ساعت به حسابتان برگردانده می‌شود. یا ابنکه مبلغ به حساب کاربری شما افزوده شود. در آن صورت حساب شما بلافاصله شارژ میشود و می‌توانید از آن مبلغ در خریدهای بعدی استفاده نمایید.

 

  • آیا می‌توان از طریق تلفن در سه فود ثبت سفارش انجام داد؟

بله . اگه دسترسی به اینترنت یا اپلیکیشن ندارید میتوانید که از طریق تلفن 08131555 سفارش خود را ا تلفنی هم ثبت کنید.

 

  • چطور می‌توان سفارش را تغییر داد یا لغو کرد؟

پس از تایید سفارش چون غذای شما وارد مرحله تهیه و پخت شده است دیگر امکان تغییر یا لغو آن وجود ندارد. پس هنگام ثبت نهایی سفارش دقت لازم را داشته باشید.